CLOSED
Kakleidesigns Guest CT call
I am looking for 2 or 3 ladies that can scrap from scenic kits, to create scenic, clustering images with creativity and joy, a minimum of 1 nice layout per kit and to be able to join my private forum and publish in DST, blog, CoolScrapdigitals, DigiDesignResort, Scrapable and/or others galleries, but mostly that enjoy my kits and to scrap with them, if you are interested write me HERE with CT in your subject line, with samples and links to your blog and galleries. I will be waiting for you...
Je cherche 2 ou 3 dames qui peuvent ferrailles à partir de kits scénique, de créer des images panoramiques de clustering, de créativité et de joie, un minimum de 1 belle mise en page par kit et d'être en mesure de rejoindre mon forum privé et à publier dans le DST, blog, CoolScrapdigitals, DigiDesignResort, Scrapable et / ou d'autres galeries, mais surtout qui aiment mes kits et de la ferraille avec eux, si vous êtes intéressé écrivez-moi ICI HERE avec CT dans votre ligne de sujet, avec des échantillons et des liens vers votre blog et des galeries. Je vais être en attente pour vous ...
Ich bin für 2 oder 3 Damen, die von malerischen Kits Schrott, über landschaftlich schöne, Clustering Bilder mit Kreativität und Freude, ein Minimum von 1 schönes Layout pro Set erstellen und in der Lage sein, meine private Forum beitreten und in DST, Blog veröffentlichen suchen, CoolScrapdigitals, DigiDesignResort, Scrapable und / oder anderen Galerien, vor allem aber, dass genieße meine Kits und mit ihnen zu Schrott, wenn Sie interessiert sind schreiben Sie mir HIER mit CT in der Betreffzeile, mit Samples und Links zu Ihrem Blog und Galerien. Ich werde auf dich warten ...
Ищу 2 или 3 дамы, которые могут лома из живописных наборы, для создания живописных, изображения кластеризации с творчеством и радостью, как минимум 1 хороший макет за комплект и иметь возможность присоединиться к своим закрытым форумам и публиковать в DST, блог, CoolScrapdigitals, DigiDesignResort, Scrapable и / или других галерей, но по большей части, которые пользуются моим наборы и отказаться с ними, если вы заинтересованы написать мне здесь с КТ в теме письма, с образцами и ссылки на свой блог и галереи. Я буду ждать вас ...
Busco 2 o 3 chicas que pueden hacer lindas paginas de kits scenicos con clusterings o panoramicas, necesito una pagina como minimo, que te gusten mis kits y disfrutes el scrapping. Tioenes que tener un blog y ser capaz de unirte a mi foro privado y publicar en DST, blog, CoolScrapdigitals, DigiDesignResort, Scrapable y / o galerías de otros, pero que sobre todo disfrutes de mis diseños, si te interesa escríbeme AQUI HERE con CT en la línea de asunto, con muestras y enlaces a tu blog y galerías. Estaré esperando por ti ...
Karen aka Kakleidesigns
Results 1 to 1 of 1
-
11-29-2011, 02:08 AM #1
-
View kakleidesigns's Gallery
Closed!!! Kakleidesigns Guest CT call
Last edited by kakleidesigns; 12-11-2011 at 07:12 PM.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Bookmarks