Englisch PU/S4H TOU
Thank you for your purchase! I hope you have as much fun scrapping with my products.
Greetings Schnucki
Copyright by Schnucki / Annett Geipel
Contact / Email: schnuckis@online.de
http://www.free-blog.in/schnucki
Personal Use / SCRAP FOR HIRE
All graphics, elements and images in this kit are copyright of schnucki.
Terms of use:
All copyrights to graphics within this kit are retained by the creator of the kit.
These Graphics are for PERSONAL USE ONLY.
YOU MAY :
- use portions of these kits in your layouts that will be submitted to digital scrapbooking sites online or submitted to Scrapbooking and/or
related magazines for
publication as long as proper credit is given to me as the designer. This includes any graphics that you have altered.
- use the graphics included in this kit to design your personnal website only if you're not selling anything on it.
- alter any graphics with respect to color, size or by adding to
or removing from them. (Please see below for more information on altering graphics).
YOU MAY NOT:
- claim graphics or altered graphics as your own.
- submit entire kits, individual elements or templates as your own design to magazines - online or print editions, or online websites or groups.
- make alteration to graphics in any way that will take away the artistic integrity of the original creation.
- incorporate these graphics into any commercial projects; i.e.: web design/sites, templates, or any projects which will produce income unless specific
permission is granted.
- resell, sublicense or otherwise make available the graphic(s) for use or distribution separately or in a format designed or intended for permanent
storage or re-use by others.
- use any graphic(s) from this kit to create obscene, defamatory, or immoral works. Nor is it permitted to use content (graphic(s)) from this kit for
any other purpose which is
prohibited by law.
I am not responsible to any person, organization or business for any loss and/or damages incurred from the use of these products.
- Please do not give the direct download link, rather give the link to my blog or store
- Please give the credits when you use and show my design on your sites.
I'd be pleased to see what you've done with this kit, you can email it to me at schnuckis@online.de
Thank you for respecting my terms.
EMAIL: For any question, email me at schnuckis@online.de
Results 1 to 2 of 2
Thread: Schnucki PU/S4H TOU
-
04-30-2011, 08:31 PM #1
-
View schnucki's Gallery
Schnucki PU/S4H TOU
Last edited by schnucki; 04-30-2011 at 08:35 PM.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
-
04-30-2011, 08:32 PM #2
-
View schnucki's Gallery
German PU/S4H TOU
Vielen Dank für Ihren Einkauf! Ich hoffe, Sie haben so viel Spaß die Verschrottung mit meinen Produkten.
Schöne Grüße Schnucki
Copyright by Schnucki / Annett Geipel
Contact/Mail: schnuckis@online.de
http://www.free-blog.in/schnucki
Personal Use / SCRAP FOR HIRE
Alle Grafiken, Elemente und Bilder in diesem Kit unterliegen dem Copyright von schnucki.
Nutzungsbedigung:
Alle Urheberrechte an Grafiken in diesem Kit sind die Urheber des Kits erhalten.
Diese Grafiken werden nur zum persönlichen Gebrauch.
SIE DÜRFEN:
- Verwendung von Teilen dieser Kits in Ihre Layouts, die zum digitalen Scrapbooking-Seiten online oder vorgelegten Scrapbooking und / oder vorgelegt werden
Sie Magazine für
Veröffentlichung solange richtigen Kredit ist für mich als Designer gegeben. Dazu gehören auch alle Grafiken, die Sie geändert haben.
- Nutzen Sie die Grafik in diesem Kit enthalten, um Ihre Website personnal nur, wenn Sie nicht verkaufen, alles auf sie zu gestalten.
- Ändern alle Grafiken in Bezug auf Farbe, Größe oder durch Zugabe zu
oder Entfernen von ihnen. (Bitte siehe unten für weitere Informationen zum Ändern Grafiken).
SIE DÜRFEN NICHT:
- Anspruch Grafiken oder verändert Grafiken als Ihre eigene.
- Vorlage gesamten Kits, einzelne Elemente oder Vorlagen als Ihr eigenes Design zu Zeitschriften - Online-oder Print-Editionen oder Online-Websites oder Gruppen.
- Machen Änderung Grafiken in einer Weise, nehmen die künstlerische Integrität der ursprünglichen Schöpfung.
- Integrieren diese Grafiken in jeder kommerziellen Projekten, dh: Webdesign / Websites, Vorlagen, oder Projekte, die Einkommen produzieren wird, sofern nicht spezifische
Genehmigung erteilt wird.
- Weiterverkaufen, unterlizenzieren oder anderweitig verfügbar zu machen die Grafik (en) für die Verwendung oder Verteilung separat oder in einem Format ausgelegt oder bestimmt für die dauerhafte
Lagerung oder Weiterverwendung durch andere.
- Verwenden Sie Grafik (en) von diesem Kit zu obszön, diffamierend oder unmoralisch Werke zu schaffen. Ebenso ist es verboten zum Inhalt (Grafik (en)) aus diesem Kit für
keinen anderen Zweck, das
durch Gesetz verboten.
Ich bin nicht verantwortlich für jede Person, Organisation oder Unternehmen für Verluste und / oder Schäden aus der Verwendung dieser Produkte entstehen.
- Bitte geben Sie nicht den direkten Download-Link, sondern geben den Link zu meinem Blog oder lagern
- Bitte geben Sie die Kredite, wenn Sie und die Nutzung zeigen mein Design auf Ihren Websites.
Ich würde mich freuen Kit zu sehen, was mit diesem du getan hast, kannst du mich per E-Mail an schnuckis@online.de
Vielen Dank für die Beachtung meine Bedingungen.
Email: Für Fragen, mailen Sie mir an schnuckis@online.deLast edited by schnucki; 04-30-2011 at 08:35 PM.

Reply With Quote
Bookmarks